Tuesday, August 13, 2013

ජෙමා අයියට තුති පුද කරමි....

                  මේ ලෝකේ ටිකක් තේරුම් ගන්න අමාරුයි ජෙමා අයියෙ.මම මේ ලගදි පටන් ගත්තු මගෙ පුද්ගලික බ්ලොග් එකේ මුලින්ම කියල කම්මෙන්ට් එකක් දැම්මේ ජෙමා අයිය තමයි.මට ඒකටනම් ගොඩක් සතුටුයි.ජෙමා අයියගේ කම්මෙන්ට් එක කියවගෙන යනකොට මගේ ඇස් දෙක තෙමුනා මමවත් දන්නේ නැහැ ජෙමා අයියේ.මම දන්නවා ඔයාගේ හිත මොනතරම් ලස්සන අදහස් හංගගෙන ඉන්නවද කියල.මම මගේ බ්ලොග් එකේ ලියන විකාරත් එක්ක ඔයාගේ ඒවා තියෙන්නේ මටත් හිතාගන්න බැරි තැන්වල.මම කවදාහරි ගොඩ ගියොත් මම ඔයාවත් එක්කගෙනම තමයි යන්නෙ.දන්නවනේ මම කව්ද කියල.රජ වීදියෙනෙ..




              මම අද ජෙමා අයියට කෝල් කරලා කිව්වා අද රැට පොඩි පාර්ටි එකක් දාමු කියල.මොකද හුග දවසකින් අපිට සෙට් වෙන්නත් බේරී උන නිසා.කොහොමහරි එයත් මේකට කැමති උනා.මමත් ඉතින් වැඩ ඉවරවුණු ගමන් දුවගෙන ඇවිත් train එකට නැග්ග.අද මාරම සෙනග.මොකද අලුත් වරාය පෙන්නනවනෙ.පාරෙ වාහන හෙල්ලෙන්නෙ නෑ.ඒ තරමටම හිරවෙලා.කොහොමහරි ජෙමා අයිය හිටියෙ නැහැ.අයියෝ මට මාරම අප්සට්.ආතල් එකේ පොඩි ෆන් එකක් ගන්න හිටිය මදෑ.කෝකටත් කියල මගේ පට්ට 4n එකෙන් ගැහුවා කෝල් එකක් ජෙමා අයියට.අයියෝ අද ටිකක් පරක්කු වෙනවලු.අවුලක්නම් නැහැ ඉතින්.හෙට කොහොමහරි සෙට් වෙනවා වෙනවමයි.මම අද ජෙමා අයියට කෝල් කරලා කිව්වා අද රැට පොඩි පාර්ටි එකක් දාමු කියල.මොකද හුග දවසකින් අපිට සෙට් වෙන්නත් බේරී උන නිසා.කොහොමහරි එයත් මේකට කැමති උනා.මමත් ඉතින් වැඩ ඉවරවුණු ගමන් දුවගෙන ඇවිත් train එකට නැග්ග.අද මාරම සෙනග.මොකද අලුත් වරාය පෙන්නනවනෙ.පාරෙ වාහන හෙල්ලෙන්නෙ නෑ.ඒ තරමටම හිරවෙලා.කොහොමහරි ජෙමා අයිය හිටියෙ නැහැ.අයියෝ මට මාරම අප්සට්.ආතල් එකේ පොඩි ෆන් එකක් ගන්න හිටිය මදෑ.කෝකටත් කියල මගේ පට්ට 4n එකෙන් ගැහුවා කෝල් එකක් ජෙමා අයියට.අයියෝ අද ටිකක් පරක්කු වෙනවලු.අවුලක්නම් නැහැ ඉතින්.හෙට කොහොමහරි සෙට් වෙනවා වෙනවමයි.

No comments:

Post a Comment